dobrze 😉
i szybko:)- tak – news po kilku dniach już nie jest newsem. Staraj się aby miał on jak najwięcej wiadomości szczegółowych. Kto, kiedy, gdzie i ….po co 😉
Rozwiń troszkę swoje wypowiedzi – jedno zdanie to …jednak troszkę za mało.
Pamiętaj aby się podpisać.
Przesyłając zdjęcia na stronę postaraj się nie wysyłać ich prosto z aparatu. Zmniejsz je do wielkości 800x600pix. Jest to odpowiednia wielkość aby wyświetlać ją w internecie i nie zamula strony ( a także przeglądarek). Poza tym w jednym mailu zmieścisz ich więcej 😉
Przydatny może być mały, prosty programik Fotosizer – do pobrania – który zrobi wszystko za Ciebie.
Przesyłając zdjęcia do galerii możesz zwiększyć wielkość np do 1800pix na dłuższym boku (jest to wielkość idealna do naszej galerii)
Metoda harcerska poprzez swoją pośredniość i wykorzystanie wielu narzędzi animacyjnych jest wielokrotnie niezrozumiała dla obserwujących ją z zewnątrz osób. Wymaga to od nas większej staranności w budowie przekazu, czym był obóz, co się na nim działo, jaki miał cel.
Odwołując się do Waszego poczucia estetyki i wrażliwości, prosimy o nadzór nad publikowanymi treściami Waszych jednostek. Zalecamy nie publikować zdjęć lub filmów, na których uczestnicy są:
– w kostiumach kąpielowych lub innych strojach eksponujących negliż (chrzty, kąpiele);
– z imitacją broni palnej (rekonstrukcje, gry historyczne), wyjątkiem są zajęcia paintbollowe lub zajęcia ze strzelectwa sportowego;
– całują się lub są w innych sytuacjach intymnych (śluby obozowe);
– w sytuacjach zagrażających ich zdrowiu lub naruszających higienę (niezdrowe jedzenie, zajęcia wspinaczkowe bez asekuracji lub odpowiednich zabezpieczeń, pojedynki bez ochraniaczy).
Oficjalne strony harcerskich jednostek w swoich obozowych relacjach powinny stawiać nacisk na podstawy harcerskiego wychowania: braterstwo, służbę, pracę nad sobą, być odzwierciedleniem innowacyjnego harcerskiego programu opartego na metodzie harcerskiej. Wspólnymi siłami budujmy obraz ZHP, jako miejsca przyjaznego dla młodego człowieka, bezpiecznego, a przede wszystkim – wychowawczego.
Napisać do admina – on zrobi za Ciebie 🙂
ale… on niestety nie jest jasnowidzem i nie zgadnie jakie dane są Ci potrzebne.
Wyślij mu jakiegoś newsa o imprezie którą organizujesz (najczęściej powiela się newsa ze strony hufca)
Dzięki temu ktoś wchodząc na zgłoszenie będzie od razu wiedział o co chodzi.
Podaj też jakie dane będą Ci potrzebne od uczestników imprezy:
Imię
Nazwisko
PESEL
Numer członkowski itd…
to standard – ale możesz też zbierać np. skany zgód rodziców albo prosić uczestnika o jakiś opis – żaden problem.
Pamiętaj że istnieje też możliwość pól wyborów ( np. przy kursach, przy wyżywieniu)
Ustal też i podaj jaka jest dopuszczalna liczba uczestników ( i czy ma być tworzona lista rezerwowa po przekroczeniu limitu zgłoszeń)
Ustal termin od kiedy do kiedy mają być zbierane te dane (można podać nawet godzinę np. 23.59)
Jeśli masz – podeślij jakiś obrazek, zdjęcie – zawsze to ładniej wygląda.
Przykładowy formularz dostępny jest tutaj
Po zakończeniu zbierania zgłoszeń wyślę do Ciebie plik exel z danymi (przypomnij mi 🙂 )
W każdej chwili możesz też wysłać do zgłoszonych już wiadomość zbiorczą.
————————-
W razie czego pamiętaj że zawsze możesz się ze mną skontaktować 😉
phm. Marcin „Baton” K0NIECZNY HR
[email protected]