MIEJSCE Sławków
TERMIN:  20 maja 2018r
ZGŁOSZENIE JEDNOSTEK: 9:00 Rynek Sławków
WYMAGANIA WOBEC UCZESTNIKÓW:
Do konkursu przystępują gromady zuchowe, drużyny harcerskie i
starszoharcerskie Chorągwi Śląskiej.

Podstawą konkursu jest Regulamin Musztry i Ceremoniału Harcerskiego, wprowadzony rozkazem Naczelnika ZHP L.5/97 z dnia 20 maja 1997r., oraz Regulamin Mundurowy ZHP.

UCZESTNICY:

  • gromady zuchowe (min 12 zuchów + prowadzący (drużynowy lub przyboczny jednostki))
  • drużyny harcerskie (min. 12 harcerzy + prowadzący (drużynowy lub przyboczny jednostki))
  • drużyny starszoharcerskie (min. 12 harcerzy + prowadzący (drużynowy lub przyboczny jednostki))

KOSZT UCZESTNICTWA: brak

ZGŁOSZENIA:
ZGŁOSZENIA PRZYJMOWANE SĄ ZA POMOCĄ FORMULARZA ELEKTRONICZNEGO DO 14.04.2018R

UWAGA:
Zgłoszenie nie jest równoznaczne z zakwalifikowaniem drużyny/gromady do konkursu. O zakwalifikowaniu decyduje kolejność zgłoszeń z poszczególnych hufców. Przewidywana liczba miejsc to 10 dla drużyn starszoharcerskich, 10 dla drużyn harcerskich i 10 dla gromad zuchowych. Decyzje kwalifikacyjne zostanie przekazane poszczególnym drużynom po zamknięciu rejestracji. O zakwalifikowaniu się, rejestrujący otrzyma informację na podany przez siebie adres służbowy e mail ZHP

REGULAMIN:
Regulamin Konkursu

PAMIĘTAJ:
PODANY ADRES EMAIL BĘDZIE UŻYTY DO KONTAKTU – PREFEROWANE SĄ ADRESY  Z DOMENY ZHP

Komentowanie zamknięte.