MIEJSCE Sławków
TERMIN: 20 maja 2018r
ZGŁOSZENIE JEDNOSTEK: 9:00 Rynek Sławków
WYMAGANIA WOBEC UCZESTNIKÓW:
Do konkursu przystępują gromady zuchowe, drużyny harcerskie i
starszoharcerskie Chorągwi Śląskiej.
Podstawą konkursu jest Regulamin Musztry i Ceremoniału Harcerskiego, wprowadzony rozkazem Naczelnika ZHP L.5/97 z dnia 20 maja 1997r., oraz Regulamin Mundurowy ZHP.
UCZESTNICY:
- gromady zuchowe (min 12 zuchów + prowadzący (drużynowy lub przyboczny jednostki))
- drużyny harcerskie (min. 12 harcerzy + prowadzący (drużynowy lub przyboczny jednostki))
- drużyny starszoharcerskie (min. 12 harcerzy + prowadzący (drużynowy lub przyboczny jednostki))
KOSZT UCZESTNICTWA: brak
ZGŁOSZENIA:
ZGŁOSZENIA PRZYJMOWANE SĄ ZA POMOCĄ FORMULARZA ELEKTRONICZNEGO DO 14.04.2018R
UWAGA:
Zgłoszenie nie jest równoznaczne z zakwalifikowaniem drużyny/gromady do konkursu. O zakwalifikowaniu decyduje kolejność zgłoszeń z poszczególnych hufców. Przewidywana liczba miejsc to 10 dla drużyn starszoharcerskich, 10 dla drużyn harcerskich i 10 dla gromad zuchowych. Decyzje kwalifikacyjne zostanie przekazane poszczególnym drużynom po zamknięciu rejestracji. O zakwalifikowaniu się, rejestrujący otrzyma informację na podany przez siebie adres służbowy e mail ZHP
REGULAMIN:
Regulamin Konkursu
PAMIĘTAJ:
PODANY ADRES EMAIL BĘDZIE UŻYTY DO KONTAKTU – PREFEROWANE SĄ ADRESY Z DOMENY ZHP